mår sådär

2010-01-10 @ 23:53:11
Nu mår ja sådär . ja får tydligen aldrig va lycklig :(  ja Älskar Robin och ingen ska få förstöra det. Nån jävla gång vill ja få va lycklig o kär som jag är nu .  Men tydligen inte..  Såhär skrev en på msn till mej förut .


Begone maggot and take the rest of the dead corpse with you !

Dina lögner har sårat mer än nånsin Dessutom tror jag du ska hålla ett litet öga på Robin vad han gör ^^ För du komemr inte bli glad när du får reda på det. Det säger jag redan nu. han är ditt problem inte mitt men du kommer ångra dig det vet jag att du kommer


tydligen ska ja må skit :( .

Kommentarer

Postat av: Emma - Stolt Moster och Gudmor till Wilma

skit i den där jävla idioten, gumman.

2010-01-11 @ 06:36:34
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Postat av: Rebecka

Vem skrev det där? :S

2010-01-13 @ 01:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback