Hm

2010-06-24 @ 21:02:37
Sitter i soffan och väntar på bende. Jag ska åka med henne. Jag ska till mamma. Jacob har somnat i babysittern Hehe han e så söt. Stackaren har haft feber . Men han fick sina sprutor igår så därför har han feber . Jag känner mig nere. Vet inte varför :( . Kanske för att idag är det ett halv år sen mormor hittades död i sin lägenhet :( saknar henne :( men de e ju sånt som händer . I morgon vid klockan 10 blir vi hämtade av pappa. Vi ska till linköping och fira lilla alice som fyller 1 år. Stora tjejen <3 Hihi . Jag saknar min älskling hoppas jag får träffa honom snart <3 men nu ska jag avsluta här. Skriver kanske när jag kommer hem sen. Pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback