På tiden

2010-06-02 @ 21:50:45
Nu är det väl på tiden att ja skriver lite igen. Som sagt i Torsdags förra veckan fick vi åka till akuten med Jacob. Det som hände var att Jag och Linnea gick ner till en gubbe här nere som har en cykelaffär för att pumpa däcken och kolla om han kunde fixa ena däcket på vagnen för att de va konstigt. och då lyfter gubbjäveln upp vagnen i hjulet när Jacob ligger där i Och vagnen åker ju ner så handtaget åker ner i marken och jacob åker ur vagnen . och gubbjäveln säger inte ens nånting :S utan bara fortsätter o jobba . Som tur va så skadade sig inte jacob men vi va endå tvugna o åka till akuten o kolla. Doktorn sa att allt va bra och han var inte orolig över jacob. 

ja sen har det väl inte hänt så mycket mer. Mamma och syrran flyttade in i våran nya lägenhet i måndags så på Lördag åker jag och Jacob hem till Norrköping och ska fixa lite i rummet o så.

I Lördags den 29 blev jacob 2 månader :) tiden går för fort ju :( och  så va de även min o älskling 5 månaders dag i Lördags :) hehe

från fredagen till lördag så sov ju älskling hos mig oxå :D Och i fredags så va de ju marknad här i finspång :D jag och Linnea gick på marknaden . Sen kom älskling med så alla vi 3 gick . jacob va med så klart :D ja hittade en tröja :D .

I morgon Torsdag ska vi va med i vårruset . usch hehe . Fredag ska ja inte göra nånting va ja vet. Lördag norrköping . söndag ska vi på Cirkus :D weej kuul . hih

inlägget kanske inte blev så bra men nu har ja iaf uppdaterat. hehe .

Kommentarer

Postat av: mm

gud vad hemskt tycker hemskt synd om dig o jacob! hemskt helt otroligt att en människa gör så



svara gärna över mejl

2010-06-03 @ 01:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback