Tjosan

2010-06-22 @ 11:03:15
Just nu sitter jag i soffan nere på hobbyn har målat lite ramar till mig som jag ska ta hem o sätta på min väg i mitt rum. Jag ska sätta bilder på jacob där i :) så ska jag ha massa på väggen :) de kommer nog bli najs :) igår va jag o köpte present till Alice som fyller 1 år på fredag :) och så köpte vi badblöja och badbyxor till jacob så han oxå kan bada på semestern nästa vecka. Fan vad jag längtar tills nästa vecka. Flyttar ju hem den helgen:) så skönt de ska bli o komma hem och göra vad man vill. Haha xD . Den 29 blir jacob 3 månader och jag o robin har varit tillsammans i ett halv år :) <3 och så åker vi ju till askesund den dagen :p I morgon ska jacob få första sprutorna. Usch hoppas de kommer gå bra. Förresten i fredags va vi på bvc. Jacob väger nu 6660 och är 64,5 lång :) Hehe. Stora killen ju. Nej nu ska jag göra nånting :p vad vet jag inte. Men kommer in sen o skriver lite :) pusshaj.

Kommentarer

Postat av: LINDA

HÄRLIGT MED FLYTT <3

2010-06-22 @ 16:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback