Trött men endå uppe :p

2010-06-15 @ 09:36:11
Sitter nere på hobby. Jag e trött :( kunde inte somna i natt. Prata lite med älskling :) han kanske kommer till mig idag <3 . Jacobs nya vagn har kommit :) så om robin kommer tar han med den hit . Hihi . Igår var jag med Isabell o hennes gullgungar . Först va vi i centrum sen åkte vi hem till henne och va där ett tag :) skulle va tillbaka klockan 7 och skulle ta bussen vid halv 7. Men sista bussen gick halv 6 Haha snacka om o ha koll då :p men ringde iaf så dom kom o hämta mig o jacob :) när vi kom hem så gjorde vi inte så mycke. Jacob låg i vagnen o prata :) . I helgen va jag ju hemma i norrköping . Vi sov där hela helgen :) så himla skönt de va o komma hem. Jag flyttar ju tillbaka hem om ca 3 veckor :) längtar. Hoppas dom veckorna går fort. Jag saknar min älskling :( har inte träffat honom på länge :( . Den 29 juni har vi varit tillsammans ett halv år. Och jacob blir 3 månader . Och vi ska åka till askesund eller va de hette. Vi ska bada o grilla och bo på vandrar hem. Vi kommer tillbaka den 1 juli och då e de bara 3 dar kvar tills jag flyttar :) jacob ligger i vagnen nu och sover . Jag har fixat en talrik som jag håller på med och nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske bara sitta och va social med mig själv :p för dom andra e i de andra rummet och sysslar . Jag sitter och väntar på goda mackor :p Haha. Nerå . Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer . Ska väl hitta på nåt o syssla med annars somnar jag här på stolen :p och det är ju inte bra. Får ta o vila sen när vi kommer hem och när jacob sover nästa gång . Och då går ju tiden snabbare så jag får träffa min älskling <3 :) Jag loggar in från datan sen o skriver så ska ni få se lite bilder . De va länge sen jag La upp några bilder . Men ha de bra så länge . Pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback