Vilken dag:p

2010-06-25 @ 21:15:25
Vilken dag det har varit :p först va vi i linköping hos min syrra åt lunch och tårta och alice öppnade massa paket :) sen busa vi lite med alice. Vid ca 15.00 åkte vi hem och var hemma vid 20 i 4. Då gick elin och jag o jacob till konsum och handla lite. Sedan bar de väg hem. Sen blev de mat. Skinka med färskpotatis :) när vi ätit gick mamma och jag upp till stan för att köpa godis . Vi tog en omväg hem så vi fick oss en promenad :) när vi kom hem hämtade vi elin och tog med oss avatar och gick hem till moster . Så nu ligger jag i hennes soffa och kollar på avatar . Jacob ligger i vagnen och sover . Mitt öga har kliat massa idag :( jävla allergi . Nae nu somnar jag snart så ska lägga från mig mobilen och se klart filmen . Skriver mer när jag kommer hem om jag orkar och då lovar jag lägga ut nya bilder på både alice och jacob så ska ni få se hur stora dom blivit :) ha de bra. Pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback