:/

2010-03-11 @ 15:01:44
Jag vet att de inte va snällt o skriva sådär i bloggen som ja gjorde om Mamma . Men ja blev bara så lessen :(  jag vill ju verkligen inte ta allt i sista sekunden. Ja menar de ju inte blev ju så lessen o besviken eftersom vi sa att vi skulle fixa de då . Jag älskar min mamma endå . så de så.. Karin Du behöver inte säga allt till Anne  Ja kan klara upp de här med mamma ensam .. Utan o få skäll av Anne hela tiden .










Igår natt blev de förlossningen igen. Jävla smärta alltså . Dom tog CTG igen o blodtryck och kollade med ultraljud :) va stor bebis va :) och söt hihi . Den låg o klia sig på näsan hiih hur gulligt som helst ju ^^ .

Älskling sov här inatt som va :D . Men han e hemma nu . Vi såg på luftslottet som sprängdes :) Den va inte så bra . Dom andra va bättre ^^ Nu sitter ja o väntar på Linnea =) ska va me henne idag =) .

skriver mer sen elr nåt ., bye

Kommentarer

Postat av: Ida

Håller med dig om att filmen inte var så bra.. den var ju jätte seg.. Ta hand om dig och magen !

2010-03-11 @ 18:48:12
URL: http://peaceeandlove.blogg.se/

Postat av: Karin

Hej

Grejen med det du skrev om Lillan i din blogg var att alla kunde läsa det. Det kunde ju mamma också. När jag ser såna saker så kan jag inte bara hålla tyst utan jag säger allt till min mamma. Så har det alltid varit.

Tro mig, jag vill det bästa för er familj Anna. Även om du inte tror det. Jag tycker det är orättvist att skriva så om Lillan när hon ställer upp på dig som hon gör. Jag kan verkligen tycka att hon är för snäll och ni för otacksamma. Men visst, det är ert liv absolut men vissa saker du gör är inte lätta att inte bry sig om. Som när du är extremt orättvis, då lägger jag mig i.

/ Karin

2010-03-11 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback