Lördag :P

2010-03-27 @ 10:30:41
Idag är det Lördag den 27 mars vilket betyder att min älskade storasyster fyller år :) Grattis Syrran på 31 års dagen :) <3 .

Jag vaknade halv 9 idag :O av att ja hade ont i magen och ryggen :/ usch. Och så gick ja på toa. så vare massa slem i trosan intressant va? :P ja tror slemproppen gått :O så nu e de nog inte så långt kvar :O kanske inatt kanske i morn xD vad vet jag ? Börjar bli nervös hihi ^^ men de ska nog inte va  så illa :P . hehe

Idag ska ja som sagt kolla på Eric Saade på stan sen bussen mot stadium arenan o kolla på Ola :D  Om inte ja får värsta värkarna elr nåt :P heh men de hoppas ja inte :P dom kan få komma till kvällen jö xD .  Ja e trött . men hinner inte  gå o lägga mej o vila :/ . för då hinner ja inte duscha o allt ja ska göra :P hehe.

Nu blire att  hoppa in i duschen :) mysigt hehe men ensamt . :P *Älskling kom;)* haha nerå (A)

skriver sen när ja e hemma från allt som händer idag ^^ pösshaaaj

Kommentarer

Postat av: Linda

slemproppen gått aha...för mig tog de bara2 dar sen kom melle efter den gick men de e olika för alla ...men snart så hoppas ja du slipper vänta mer på att den lilla ska komma

2010-03-27 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback