Tisdag :P 00.09

2010-03-16 @ 00:11:01
Vaknade upp bredvid älskling idag klockan 11. Låg kvar i sängen en stund o drog mig. :P Medans Robin gick upp . Robin gick ut o käka frukost . Jag orkade inte äta så ja satt kvar i sängen och väntade. Vid 10 i 12 gick vi hemifrån Robin upp till spårvagnen vi åkte till Sjukhuset . Jag hade tid hos barnmorskan klockan 13.00 . Vi blev sena dit . Bussen va inte i tid som vanligt. Men som tur va så va vi bara typ 5 minuter försenade. Det gick bra hos barnmorskan. Men hon hade en sån där studerande med elr va de heter . Som ska bli barnmorska med. Så idag tog det lite extra tid då hon med skulle känna o mäta o de . Men de gick bra. Robin va ju med mig :) .
Efter vi varit hos barnmorskan åkte ja hem till mej . Och Robin åkte hem till sig :( . När ja kom hem käkade ja lite mackor för ja va as hungrig . Sen satte ja mig vid datan ett tag. Efter ett tag blev ja sååå trött så ja gick o la mig o vilade i typ 2 timmar . hehe . Sköönt måste ja säga. Just ja :D En sak glömde ja skriva :O mamma och ja o syrran har fått lägenhet :D en 4a :) här inne i stan. Det är inflyttning 1 juni . skönt o bo hemma igen sen med bebisen oxå o få eget rum. ganska trångt nu när vi bor 3 st i en 2a :p hehe . Men snart flyttar vi :D . weej

Nu är det inte långt kvar till BF . bara 2 dar :O shiit hehe men ja kommer nog gå över tiden tror ja .

Älskling  idag är det 2 månader o 3 veckor mellan oss :D  . jag älskar verkligen dig gubben Du betyder allt för mig :) Vill aldrig förlora dig. .

Kommentarer

Postat av: Linda

Hej! snart är de dags för dig =)

Men varför ska du bo hemma?:S

2010-03-16 @ 13:01:05

Postat av: Anonym

Är inte robin pappa till barnet?:O

2010-03-16 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback