Rubrik?

2010-03-25 @ 00:01:55
Rubriker suger verkligen. :p Vad har jag gjort idag då? Therese kom in o väckte mig och karolin och frågade om vi skulle med in till stan. Och isåfall hade vi 5 minuter på oss att klä på oss o de. Så vi skyndade oss o klädde på oss . Vi åkte in till stan . Träffade mamma vi gick till hyresbostäder för att skriva på kontrakt. Sen gick vi till guvagott och käka . Efter de gick jag och Karro till donken för att träffa Isabell och hennes kompis och lilla Nelly. Sen gick vi på stan. Karro försvann med Isabells kompis så jag o Isabell gick ensamma. Och jag fick köra Nelly :) Hehe. Hon e för söt. Längtar tills min bebis kommer ut ju .sen gick åkte Isabell o Nelly hem. Jag hittade Karro och vi gick hem till mig . Karro åkte hem efter en stund. Och sen kom älskling :) så nu e jag med honom :) vi ser på tv. Nu ska jag hämta nått gott o tugga på o mysa ner mig i sängen :p skriver mer i morgon eller nåt :p Bye Bye .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback