God kväll =)

2010-05-18 @ 19:40:05
Nu har  vi varit ute en stund . Vi gick ner till affären och köpte toapapper och cola och sen grillad kyckling med potatis sallad. För ja blev depp igen :( och hade ingen ork o göra egen mat. Men nu e ja glad igen. Humöret går upp och ner. Jag har fått antidepresiva tabletter. Kan det va dom som gör så humöret går upp o ner . ? ja vet inte får mejla han som gav mig dom o fråga.

jacob badade nyss :D och med mitt dåliga minne glömde ja ta bild :/ får göra det nästa gång =) .
Just nu ligger han här bredvid mig i soffan och sover :) han e så söt så.


Ibland undrar jag om jag har riktiga vänner :/ Ingen vill elr har lust o träffa mej känns de som :/ Dom har alltid massa o göra. Men innan jacob kom hade dom alltid tid. Men så e de ju tyvärr :/ och så kanske det har med o göra att ja bor i Finspång. Ingen orkar väl åka hit för o träffa mej när dom har andra vänner i stan o träffa. :/


ja har fått papperna nu från BB och förlossningen. ja e så dålig på o skriva men ska ja försöka skriva en förlossnings berättelse  ? vad tycker ni?? :) skriv en kommentar om ja ska försöka elr inte ? =)

Kommentarer

Postat av: Emma

Jag tycker att du ska försöka skriva en förlossningberättelse=)



Du har mig som vän, gumman. Jag vet att jag ofta inte har tid, men det är på grund av skolan och att jag är så trött jämt. I sommar får vi umgås massor tycker jag, när jag har slutat jobba.



Jag har hört personer som har förlorat vänner på grund av att dom har fått barn, men om dina vänner inte accepterar att du har fått Jacob så är dom inte riktiga vänner.

2010-05-18 @ 19:51:58
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Postat av: LInda

Säger som den som skrev förra.. riktiga vänner hör av sig o tar sig tid att ses ibland i allafall! kram till dig!

2010-05-18 @ 20:23:59

Postat av: Anonym

Jag är nyfiken på en förlossningsberättelse! :3

2010-05-18 @ 20:25:34

Postat av: I D A :)

allt bra med dig? :D

2010-05-19 @ 15:55:13
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback