Miin helg

2010-05-17 @ 22:37:55
förlåt för dålig uppdatering. Ja har så svårt o komma på vad ja ska skriva. Men nu tänkte ja skriva lite om helgen =)
Den va bra =).  

Fredag:
i fredags gjorde jag väl inte så speciellt mycke. Var på Viberga och handlade med Bende. Sen tvättade ja o fixade lite här hemma =) . På kvällen blev de att sitta o kolla på talang =)

Lördag: vaknade vi halv 9 . för att sedan fixa iordning mig och Jacob för at ta bussen in till Norrköping klockan 11.00 åkte hem till min pappa för att lämna bilbarnstolen för att han skulle skjutsa oss tillbaka till Finspång på kvällen. Sedan vid halv 1 blev det att träffa Emma utanför gototeket :D . Vi gick ner till donken för att köpa hamburgare då ja va hungrig. När vi vart på donken gick vi upp till bibban där vi skulle träffa Sanna och Alva o sannas lillebror för att sedan dra oss mot vasaparken. När vi kom fram till vasaparken så va några mammor redan där :) så vi gick o ställde oss hos dom. Efter ett tag gick vi o satte oss lite längre in i parken. Alla barnen lekte o hade kul. Ja fick stå med Jacob hela tiden eftersom han va minst o kunde bara ligga i vagnen . Ochb han sov. Jag gick hem efter en stund. För de va inte kul o bara stå där o glo :P , Men ja hade endå kul. Jag mötte upp mamma på stan sen. Vi köpte lite kläder till Jacob =) . Sen blev de hem till mamma och äta. Klockan 18.00 kom pappa och hämtade mig . Han skulle köra mej tillbaka till Finpång. Men på vägen skulle vi svänga förbi Åby och hämta en babysitter till Jacob =) Sen åkte vi mot finspång. När vi va framme blev de o bänka sig framför sommarkrysset:D Sen Skulle ja sova . Men nae Då ringde Älskling och han va full. hehe kul kul =D . Sen somna ja vid 3 :P

Söndag: gjorde inte så mkt tog de lungt hela dagen. mamma va här en stund =) .

Nu e de söndag kväll och Älskling åkte hem nyss :/ Vi har kollat på Djävulsrallyt och myst lite. =) Nu sitter ja o kollar på roast på berns och ska gå in o byta blöja på jacob o sen lägga han i sängen o se om  han somnar.. Förresten så blir han 7 veckor ida :D .

skriver mer i morrn. ha de gött. puss haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback