Tisdag .

2010-05-11 @ 13:09:08
Hejsan.
Igår va ja inne i Norrköping på efterkontroll det gick väl bra . Förutom att ja kanke måste sy om då de skavts upp lite. :/ Usch ja hoppas verkligen att ja slipper det. Efter ja vart på kontrollen så stannade jag kvar i Norrköping ett tag =) . Va med mamma o syrran.  Jag köpte en skjorta till Jacob =) så söt den va . Klockan 18.00 skulle jag ta bussen tillbaka till finspång . klockan 19.00 va ja hemma i finspång igen. Då blev de o sätta sig framför datorn o tvn. Jacob sov. =)  Efter ett tag vaknade han o ville äta . När han hade ätit gosade vi lite. Och Jacob "pratade" och log massa =) han e så underbart söt . Jacob blev föresten 6 veckor igår . Faan måste tiden gå så fort ? . :O

sitter nu o äter lite godis och ser på tv elr ja ser inte på tvn:P den står på har ZTV på xD . Jacob ligger i vagnen och sover. Ja skulle med vilja sova en stund. Men ja ska ha samtal snart. får vila efter de elr nåt . Om ja inte ska gå ut o gå med Bende :P Måste köpa toapapper:P de e nästan slut.

I morrn ska vi till BVC igen . spännande =) . Sen på kvällen kommer pappa och Tina hit och hälsar på =) .

Nee nu ska ja vänta på att Kristina ska komma. vi ska ju ha samtal. så de e bäst ja slutar skriva . Skriver mer i kväll elr nån dag :P ha de bra ^^


ehe min sötnos ^^

Kommentarer

Postat av: LINDA =)

COOOLINGEN :D

2010-05-11 @ 13:52:22

Postat av: Ajdins mamma

Gud vilken söt liten kille du har :)

2010-05-12 @ 23:21:50
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback