Sjuk:(

2010-11-30 @ 23:19:18
igår blev min lilla prins 8 månader :O shiit alltså vad gjort tiden går :( Ja vill att han ska bli liten bebis igen  ju . hihi Men de går ju inte .

Idag har ja inte gjort så mkt . Varit på Hobbyn :D de e såå super duper kul. Sen va jag Jacob , sonya , Milo Helen o Nova och så klart Anette nere i en affär o skulle handla lite till villan. Sen gick anette tillbaka och vi andra gick till Ica o handla . Sen vidare till Hans o Greta för lite shopping :D Sonya gick tillbaka hon ville inte med till hans o greta . Sen på hemvägen gick vi förbi pizzerian så blev gyros med pomme till mat idag . MUms:D sen har ja bara tagit de lugnt. Nu sitter ja här i mitt kök. får inte plats någon annan stans :p  då dom ska måla om hemma hos mig .

Ja e sjuk oxå:( Förkyld o hes som en kråka :P men de går nog över tills ja gifter mig :P haha xD -. Nu ska ja dricka/äta upp min varma koppen  sen blir de att krypa ner i sängen o sooooova. :D


tack o hejxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback