trött hemma seg

2010-10-17 @ 21:23:52
Nu e man tillbaka från Norrköping :( Eller ja har varit här i ca 2,5 timme. Men har gjort lite annat innan jag satte mig vid datorn. Nu sitter ja i soffan och kollar på Rallybrudar. Min syrra hade ju tävling idag och de gick faktiskt bra =) .
Jag ber så mkt om ursäkt för att ja inte uppddaterar bloggen så ofta. Men ja har det ganska jobbigt just nu .. Soc vill ta Jacob från mig men ja vägrar lämna ifrån mig honom så vi ska gå genom LVU så de blir rättegång o shit. Men dom ska fan inte ta honom från mig . Jag kan ta hand om honom . Det är ju de jag har gjort nu i ett halv år. Och han mår bra o äter som han ska går upp i vikt o allt precis som han ska. Så ja fattar inte va dom tänker med igentligen :( .

Jag är förövrigt as trött just nu . Blev ju inte så mkt sömn inatt . :/ meen ja ska sova när filmen e slut :) .

Nu sk ja se filmen men ja skriver mer i morn :)  slänger in nån bild på joppe så ni får se min stora pojke :)





Kommentarer

Postat av: Anonym

varför ska dem ta han ifrån dig ?::O

2010-10-21 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback