torsdag

2010-09-24 @ 00:29:44

Sitter här i soffan nu med datorn i knät och ser på Shindlers list. Sonya är här med :)  Förlåt för en dålig uppdatering. Meen ja e så dålig på o skriva nu för tiden . Plus att ja har varit lessen o så senaste dagarna . Har de liiite jobbigt just nu . Tack alla underbara vänner o ni andra som ställer upp för mig Det betyder massor för mig och jacob.

Idag har vi varit på BVC och min lilla knubbis är nu 70 cm lång och väger 8780g en riktig liten knubbis e han. hihi meen han är sååå goo.. :D Han kan nu sitta själv :)  och har börjat göra nåt ljud med munnen. heeh han e så underbar min lilla prins.. 

vet nte riktigt vad ja ska skriva. men skriver mer i morn elr nåt. ska se klart filmen o sen sova

slänger in en bild på jacob så får ni se hur stor min prins har blivit :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback