Usch

2010-09-26 @ 20:44:58
Sitter i soffan nu och är hur jävla mätt som helst. Min Mage sprängs snart :psonya är här :) och vi ser på film. De blev remember me :) hon haR typ somnat i sOffan Hehe . De e jobbigt och vara småbarns mamma :p idag har ja städat lägenheten :) nu e den fin :) pappa skulle kommit hit idag . Men han har ryggskott:( så han kunde inte komma. I morGon kommer soc hit :( jacob ligger just nu och Sover så sött . Min lilla älskling <3 Hihi på onsdag blir han ett halv år. Jag kan inte fatta att tiden gått så fort. Känns som de va igår jag låg där på förlossningen . På onsdag blir de lite kalas Hihi . Nu ska jag se klart på filmen skriver mer sen kanske. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback