usch

2010-09-04 @ 23:52:38
fan va dålig ja e på att uppdatera bloggen nu för tiden. Men förlåt för ja inte skrivit så mkt. Men har haft det jobbigt den senaste månaden. :/ Jacob och jag flyttar tillbaka till Finspång på Måndag. Nu har jag iallafall fått reda på att Jacob har Sturge Weber Syndrom. :( usch stackars min lilla älskling. Har varit i finspång hela veckan . Men bara dag tid. Jacob ligger just nu o sover gott i sin säng :) han har fått välling idag :) o de tyckte han om min lilla fis. :)

I morrn ska vi åka till Kolmårdens djurpark :) va kul de ska blii.. Vi ska åka vid halv 10 så ja borde sova snart. Är as trött med så de passar ju bra :) . nee nu ska ja sova. skriver mer nån gång :P godnatt. (saknar en viss person) :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback